Op deze pagina vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen.

Antwoorden:

Wat is de levertijd van de producten?

Het grootste deel van onze producten is op voorraad, dit betekent dat levering zal plaatsvinden binnen 5 werkdagen. Vóór levering krijgt u bericht per e-mail of telefoon. Tevens kunt u bij de productinformatie alle levertijden terug vinden. 

Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur op het telefoonnummer 030-3002960. Daarnaast staat de klantenservice per e-mail voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Waarom worden er verschillende leveringstarieven gehanteerd?

Om de productprijs laag te houden werken wij met leveringstarieven voor de verschillende meubelseries. Leveringen vinden plaats vanuit diverse magazijnen in binnen- en buitenland, het leveringstarief dat u betaalt is om de vrachtwagen te laten rijden. Het tarief is per meubelserie eenmalig, dit betekent dat het niet uitmaakt of u 1 product of meerdere producten bestelt, het tarief blijft hetzelfde.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Het is mogelijk om uw bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te ruilen of te retourneren. Het enige wat u betaalt zijn de transportkosten. Uiteraard moeten de producten onbeschadigd in nieuwstaat in originele verpakking worden geretourneerd. 

Hebben jullie ook een showroom?

Wij hebben een showroom waar u op afspraak een bezoek kunt inplannen. Vraag bij één van onze medewerkers naar de producten die wij hier hebben staan.  

Is het mogelijk een offerte op te laten stellen?

Ja, het is altijd mogelijk om een geheel vrijblijvende offerte op te laten stellen. Doorgaans wordt de offerte binnen 4 werkuur na aanvraag per e-mail naar u verzonden. Offertes met afwijkende afmetingen en kleuren kunnen wat meer tijd in beslag nemen, dit is afhankelijk van de aanvraag. 

Indien u een offerte wilt aanvragen, dan kunt u dit per e-mail doen naar info@officecity.nl, via het klantenserviceformulier of telefonisch via 023-3020080.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de leveringsdatum?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst en de betaling heeft voldaan, zal de bestelling binnen één werkdag worden verwerkt en vervolgens aan de afdeling transport worden doorgegeven. Voor de levering wordt er te allen tijde telefonisch contact met u opgenomen om de leveringsdatum door te geven. Dit gebeurt op het telefoonnummer dat u bij het bestellen heeft opgegeven. Leveringen vinden plaats op werkdagen tussen 8:30 en 17:30. 

Hoe kan ik een klacht over mijn bestelling of over de dienstverlening indienen?

Indien je een klacht hebt over de geleverde bestelling of onze dienstverlening, dan horen wij dit uiteraard graag zodat we dit kunnen oplossen. Je kunt een klacht telefonisch of per e-mail aan ons kenbaar maken. Wij werken met Trustpilot, hier kun je tevens anoniem de klacht kenbaar maken. Wij streven ernaar uw klacht zo snel mogelijk op te lossen en zullen altijd binnen vijf (5) werkdagen inhoudelijk reageren op een klacht. Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kun je als zakelijke klant altijd de klacht voorleggen bij Thuiswinkel.org. Wij voeren het Thuiswinkel zakelijk keurmerk en moeten hiervoor aan alle wettelijke eisen en verplichtingen voldoen omtrent verkopen of afstand.